Filmy interaktywne
Wideo stanowi większość treści publikowanych w Internecie. Filmy odgrywają istotną rolę w marketingu, dlatego ważne, by wyróżniać się na tle konkurencji i przyciągać uwagę klientów oryginalnymi formatami. Jakość i wartość przekazu to nie wszystko. Równie istotne jest nietuzinkowe podanie. Między innymi z tego powodu coraz bardziej popularne stają się filmy interaktywne. Na czym dokładnie polegają i kto może wykorzystywać je w komunikacji z odbiorcami?
Charakterystyka, przeznaczenie
Film interaktywny przypomina grę fabularną (RPG). Podczas oglądania tego rodzaju wideo, widz klikając w przyciski z opcjami wyboru, ma wpływ na losy bohaterów i tego, co w następnej kolejności pojawi się na ekranie. Film interaktywny oparty jest na kilku napisanych i zrealizowanych scenariuszach. Podążanie daną ścieżką historii wideo sprawia, że odbiorca wchodzi w rolę uczestnika wydarzeń. Ten rodzaj contentu pozwala na zwiększenie zaangażowania klientów firmy, wyróżnienie się oraz przekazanie wiedzy w lekki, przyjemny sposób.
Film interaktywny to format dobry dla każdej branży. Ten rodzaj wideo sprawdzi się przede wszystkim w aktywizacji widzów i zaangażowaniu ich w dany projekt lub ogólnie działalność marki. To rozwiązanie dobre zarówno na zaciekawienie powracających klientów, jak i szansa na pozyskanie zupełnie nowych sympatyków. Pamiętaj, że odbiorcy doceniają oryginalność i nieszablonowe podejście do tematu. Twoja firma może tylko zyskać. Napisz do nas, abyśmy mogli przedstawić swoje portfolio, omówić koncepcję filmu i doradzić w kwestiach realizacyjnych.